OPAP ValeKino Valentine's Day

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Ανήμερα του Αγ. Βαλεντίνου, το ΚΙΝΟ πραγματοποίησε την 600.000η κλήρωση! Για αυτό το λόγο, ο ΟΠΑΠ θέλησε να εμπνεύσει τους υπαλλήλους του και να δημιουργήσει awareness & engagement για το #1 . Παιχνίδι μέσα από ένα experiential activation.

Η ΛΥΣΗ

Σχεδιάσαμε μια διαδραστική ενέργεια με ένα «πιασάρικο» δίλημμα για να προσκαλέσουμε όλους τους  υπαλλήλους του ΟΠΑΠ  να «μπουν στο πνεύμα» αυτής της ξεχωριστής ημέρας (και για τους δύο λόγους) και να ανακαλύψουν τι τους εκφράζει καλύτερα!

«Τι τύπος είσαι; Valentino ή Vale…KINO;»

  • Η εκπαιδευμένη προωθητική μας ομάδα, πήγε σε όλα τα τμήματα με tablets και ενέπνευσε το κοινό να πάρει μέρος στην ενέργεια!
  • Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις ήταν εξίσου αστείες και δημιουργικά γραμμένες, προκειμένου να βοηθήσουν τους παίκτες να ανακαλύψουν σημαντικά hints ως προς το παιχνίδι και την ιστορία του.

Ο συνδυασμός των απαντήσεων του κάθε παίκτη, έδινε ως αποτέλεσμα την κατηγορία που ανήκε.

  • Όλοι οι συμμετέχοντες πήραν ένα Α5 πρακτικό anti stress μπλοκ, ενώ παράλληλα κέρδιζαν συμμετοχή σε κλήρωση για 4 μεγάλα δώρα, ανάλογα την κατηγορία που ανήκαν – Valentino ή Vale…KINO.

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Η προωθητική ομάδα προσκάλεσε πάνω από 650 υπαλλήλους να λάβουν μέρος στην ενέργεια και οι 586 συμμετείχαν με μεγάλη χαρά για να μάθουν σε ποια κατηγορία ανήκαν! Το σκορ ήταν 171-415 υπέρ των Vale…KINO!

Ποσοστό Επιτυχίας της Ενέργειας: 90,1%

Google Partner