ACCOUNT MANAGER
Αρμοδιότητες
- Ανάπτυξη στρατηγικής 360ο και προτάσεων για πελάτες
- Οργάνωση, συντονισμός και εκτέλεση BTL & Digital προγραμμάτων
- Κατανόηση των αναγκών των πελατών.
- Κοστολόγηση προτεινόμενων ενεργειών και παρακολούθηση κόστους
- Συντονισμός ομάδας ατόμων
- Επαφή με πελάτες
Προσόντα
- Τουλάχιστον διετή εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση.
- Πτυχίο σε Marketing, Διαφήμιση καθώς και μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο θα θεωρηθεί πολύ σημαντικό επιπλέον προσόν.
- Εμπειρία στην οργάνωση, υλοποίηση & επίβλεψη BTL & Digital ενεργειών.
- Εμπειρία σε Social Platforms & Digital Marketing (νέες τεχνολογίες, trends).
- Στρατηγική σκέψη, δημιουργικότητα και γνώσεις Marketing. Ικανότητα ανάπτυξης στρατηγικών προτάσεων που συνδυάζουν off-line και on-line ενέργειες.
- Εξαιρετικές ικανότητες παρουσίασης σε Ελληνικά και Αγγλικά.
- Οργανωτικές ικανότητες και συνέπεια ως προς τα χρονοδιαγράμματα
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών projects κάτω από πίεση χρόνου
- Πνεύμα ομαδικότητας και ικανότητα συνεργασίας
- Άριστες επικοινωνιακές, προφορικές και γραπτές δεξιότητες
- Άριστη γνώση MS Οffice κυρίως power point & excel
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας